مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-12سياسي

تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی معماری+تصاویر


پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم مهدی معماری در شهرستان خمین آرام گرفت.

- پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم مهدی معماری با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان خمین و همچنین اقشار مختلف مردم شهید پرور زادگاه حضرت امام خمینی(س)، تشییع شد و در محل گلزار شهدای خمین آرام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، در حاشیه این مراسم اظهار داشت : خون پاک این شهید در راه اعتلای نظام و برقراری امنیت در استان و شهرستان خمین ریخته شد.

وی افزود: شهادت راه پرافتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود و این شهید مدافع وطن برای ایجاد امنیت به درجه شهادت نائل آمده و جایگاه رفیعی دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: راه شهدا برای تأمین امنیت نظام اسلامی ادامه دارد و نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی سینه سپر کرده است.

وی ادامه داد: کادر انتظامی استان به لحاظ تقوا، تعهد در کار و خدمت به مردم حساسیت بالایی دارند و همواره برای آسایش خاطر خانواده ها در صحنه هستند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی یادآور شد: نیروی انتظامی در این استان 215 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و این شهدا در راه تأمین امنیت و آرامش متعهدانه جان خود را تقدیم کرده اند که مایه افتخار و عزت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی معماری+تصاویر

تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی معماری+تصاویر