مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-12اجتماعي

دنیای مجازی یاریگر امدادرسانی روزهای کرونایی


مدیر عامل هلال احمر استان یزد با اشاره به عملکرد آموزشی پنج ماهه ابتدای امسال به صورت حضوری و غیرحضوری، از برگزاری شش دوره غیرحضوری «خانواده آماده کرونا» در استان طی این مدت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل هلال احمر استان یزد با اشاره به عملکرد آموزشی پنج ماهه ابتدای امسال به صورت حضوری و غیرحضوری، از برگزاری شش دوره غیرحضوری خانواده آماده کرونا در استان طی این مدت خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا که شرایط برای برگزاری کلاس های حضوری با محدودیت روبرو شد و نتوانستیم آموزش های حضوری داشته باشیم به آموزش های غیرحضوری روی آوردیم تا افراد بتوانند از این آموزش ها بهره مند شوند.

وی با بیان این که در مرحله اول عده ای برای شرکت در دوره ها از طریق ثبت نام در سایت خادم اقدام کردند، گفت: شرایط دوره ها و آزمون از طریق این سایت به صورت غیرحضوری برگزار شد به طوری که حتی ارجاع مدرک و درخواست برای اخذ ان نیز به صورت غیرحضوری انجام می‎شود.

وی با اشاره به این که دوره هایی حضوری و نیمه حضوری نیز تدارک دیده شده بود، در مورد آمار پنج ماهه اخیر امسال تصریح کرد: در این مدت، 56 دوره حضوری با مشارکت هزار و 171 نفر برگزار شد که در این برهه، 12 دوره نیمه حضوری با مشارکت 171 نفر و همچنین 57 دوره ویژه پادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای مجازی یاریگر امدادرسانی روزهای کرونایی

دنیای مجازی یاریگر امدادرسانی روزهای کرونایی