مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-12اقتصادي

در تدوین بودجه سال 1401 شاخص های کلان اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه هدف ما این است که سطح رفاه تمامی مردم بالا رود، گفت: مردم از جهت اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند، بنابراین همه برنامه ها باید برای رفع این تنگناها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، سومین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کل کشور با حضور مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، اعضای ستاد و نیز رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها با موضوع بررسی و آسیب شناسی طرح ها و پروژه های عمرانی برگزار شد.

میرکاظمی با تأکید بر اینکه هر چه سریع تر باید با مشارکت همه استان­ها و دستگاه­های ذیربط ساختار جدید بودجه ترسیم و نهایی شود ادامه داد: باید جایگاه توسعه استان در تمامی بخش ها با توجه به نتایج پروژه آمایش سرزمین مشخص شود، سپس با تعیین این نقش و جایگاه شاخص های اقتصادی، هدف گذاری و محقق شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه لازم است راهبردهای توسعه ای را اصلاح کرد اظهار داشت: راهبردهای توسعه مبتنی بر توزیع درآمدهای نفتی که میراث بجای مانده از آغاز دولت های سازندگی در کشور است بدون انجام مطالعات عمیق رویکردهای توسعه ای وضعیت اقتصادی را روز به روز پیچیده تر و سخت تر نموده است که عزم دولت سیزدهم در اصلاح این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تدوین بودجه سال 1401 شاخص های کلان اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت

در تدوین بودجه سال 1401 شاخص های کلان اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت