مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-12سياسي

چهارمین استعفا در مجلس


امروز چهارمین نماینده مجلس از نمایندگی پارلمان استعفا داد؛ استعفاهای سریالی و دنباله دار که انتقادات بسیاری را به دنبال داشته است.

- امروز چهارمین نماینده مجلس از نمایندگی پارلمان استعفا داد؛ استعفاهای سریالی و دنباله دار که انتقادات بسیاری را به دنبال داشته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی موافقت کردند تا او به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شود.

این چهارمین استعفای نمایندگان مجلس برای حضور در دولت است؛ پیش از این علیرضا زاکانی برای حضور در شهرداری تهران استعفا داد و احسان خاندوری و جواد ساداتی نژاد با رای اعتماد از مجلس برای وزرات خانه های اقتصاد و جهاد کشاورزی از قوه مقننه جدا شده و رای اعتماد به معنای موافقت پارلمان با استعفا تلقی می شود.

امیرحسین قاضی زاده برای اقناع نمایندگان به ارائه توضاحیاتی درباره دلایل استعفایش پرداخت و گفت: زمانی که از بنده برای ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ذغپا شد بدون هیچ دغدغه گفتم که در خدمت هستم چون هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به خانواده شهدا وجود ندارد و جای هیچ سوال و اشکالی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین استعفا در مجلس

چهارمین استعفا در مجلس