مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-12اقتصادي

شاخص های کلان اقتصادی در تدوین بودجه 1401 هدف قرار خواهد گرفت


سومین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کل کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه با موضوع بررسی و آسیب شناسی طرح ها و پروژه های عمرانی برگزار شد.

- به نقل از سازمان برنامه و بودجه، سومین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کل کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، اعضای ستاد و نیز رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها با موضوع بررسی و آسیب شناسی طرح ها و پروژه های عمرانی برگزار شد.

در این جلسه مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه هر چه سریع تر باید با مشارکت همه استان ها و دستگاه های ذیربط ساختار جدید بودجه ترسیم و نهایی شود گفت: باید جایگاه توسعه استان در تمامی بخش ها با توجه به نتایج پروژه آمایش سرزمین مشخص شود، سپس با تعیین این نقش و جایگاه شاخص های اقتصادی، هدف گذاری و محقق شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است راهبردهای توسعه ای را اصلاح کرد اظهار داشت: راهبردهای توسعه مبتنی بر توزیع درآمدهای نفتی که میراث بجای مانده از آغاز دولت های سازندگی در کشور است بدون انجام مطالعات عمیق رویکردهای توسعه ای وضعیت اقتصادی را روز به روز پیچیده تر و سخت تر نموده است که عزم دولت سیزدهم در اصلاح این راهبردها خواهد بود.

در کشور، از نظر زیرساخت ها اقدامات ماندگاری شده و یا در حوزه علم و فناوری پیشرفت های خوبی در کشور به وجود آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کلان اقتصادی در تدوین بودجه 1401 هدف قرار خواهد گرفت

شاخص های کلان اقتصادی در تدوین بودجه 1401 هدف قرار خواهد گرفت