مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-12ورزشي

همکاری چشمگیری نیروهای بسیجی و کادر درمان در بحث واکسیناسیون فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:حدود 200 نیروی جهادگر، بسیجی و سپاهی به همراه نیروهای بهداشتی دانشگاه به صورت شبانه روزی در امر واکسیناسیون کرونا در شیراز فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر مهرزاد لطفی به همراه فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسؤولان دانشگاه، ابتدا از مرکز واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای واکسیناسیون در نخستین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کشور و بزرگترین حسینیه جنوب کشور را مورد بررسی قرار داد.

مرکز واکسیناسیون خودرویی ورزشگاه پارس در میانرود و مرکز واکسیناسیون سالن ورزشی امام حسن مجتبی (ع) در بلوار جانبازان دو مقصد دیگر بازدیدهای رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که با همراهی جمعی از مسؤولان دانشگاه انجام شد.

دکتر لطفی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه دانشگاه برای پیشبرد موفق این فرآیند، ثمره این تلاش را پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون از زمان تحویل تا تزریق عنوان کرد که تاکنون با رضایتمندی مردم همراه بوده است.

او با اشاره به ثبت رکوردی تازه در 24 ساعت گذشته، از تزریق 127 هزار دوز واکسن علیه کروناویروس در فارس خبر داد که بسیار نویدبخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری چشمگیری نیروهای بسیجی و کادر درمان در بحث واکسیناسیون فارس

همکاری چشمگیری نیروهای بسیجی و کادر درمان در بحث واکسیناسیون فارس