مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-12پزشكي

تاریخ شفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مصاحبه با دکتر حسین قناعتی


دکتر حسین قناعتی استاد رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در فرصتی کوتاه از تجربیات بزرگ زندگی خود از شنیدن نوای زیبای دعا و مناجات از مناره های مساجد و زیارتگاه ها دوران کودکی خود می گوید که هنوز هم برای او جذاب ترین آوا هستند.

او 26 مهر سال 42 در خانه ای واقع در میدان خراسان به دنیا آمده و باوجود مخالفت پدر برای ادامه تحصیل با اصرار و زحمت فراوان ادامه تحصیل داده و معتقد است در زندگی هر چه دارد از محبت اهل بیت است که باید قدر این نعمت بزرگ را دانست.

دکتر قناعتی در این گفتگو در خصوص ناظم دوره راهنمایی خود از او به عنوان فردی مؤثر یاد می کند که با صحبت صادقانه و بیان روایاتی از حضرت علی علیه السلام که از من به عنوان یک آدم سرکش فردی عاشق اهل بیت ساخت.

مدیریت کشتی دزدان دریایی شیوه موردعلاقه این استاد دانشگاه برای مدیریت است که در زمان خوشی همه باهم خوشحال و شاد هستند ولی در زمان کار، هیچ نوع کوتاهی و اشتباهی پذیرفته نیست.

وی بزرگ ترین شانس زندگی خود را، همسر خود می داند که همیشه همراه وی بوده و در این گفتگوی کوتاه از لحظه لحظه زندگی و گذر از روزگار انقلاب و جنگ تحمیلی برایمان می گوید.

برای شروع لطفاً معرفی کاملی از خودتان بفرمایید؟ حسین قناعتی فرزند محمد هستم که 26 مهر 1342 در خانه ای واقع در میدان خراسان که متعلق به پدربزرگم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مصاحبه با دکتر حسین قناعتی

تاریخ شفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مصاحبه با دکتر حسین قناعتی