مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-12اقتصادي

افزایش اقبال به واکسن در فارس/تزریق 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن


طی روزهای اخیر با افزایش تعداد و ساعت فعالیت مراکز واکسیناسیون، شاهد افزایش تمایل گروه های سنی مختلف به دریافت واکسن کرونا و رشد قابل توجه درصد شهروندان واکسینه شده در این استان هستیم و با اجرایی شدن طرح ایمن سازی دانشجویان و افراد بالای 18 سال ساکن روستاها، - امید به تداوم این روند وجود دارد.

استان فارس که در روزهای سخت مقابله با همه گیری کرونا، مبدع و مبتکر اقداماتی در حوزه های مختلف پیشگیری و درمان بود و در موج های مختلف شیوع کووید-19، اغلب میانگین آماری پایین تری را در شاخص های مختلف ابتلا، بستری و فوت داشت، اولین استانی بود که مرکز واکسیناسیون خودرویی را در شیراز راه اندازی کرد.

طی ماه های گذشته، همراهی و همکاری همه نهادها، خصوصا سپاه فجر با علوم پزشکی شیراز، منجر به افزایش تعداد پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون از یک سو و رفع نیازها به مراکز بیمارستانی و بستری بیماران در زمان اوج شیوع بیماری کرونا شد.

استان فارس در گامی دیگر، طی روزهای اخیر موفق شد که به واسطه هماهنگی خوب در سطوح مختلف مدیریتی، حسینه ثارالله(ع) سپاه فجر را به اولین مرکز واکسیناسیون 24 ساعته علیه کرونا در کشور تبدیل و با افزایش ساعات فعالیت چندین پایگاه، گامی بلند در جهش آماری تعداد واکسینه شده ها بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اقبال به واکسن در فارس/تزریق 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن

افزایش اقبال به واکسن در فارس/تزریق 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن