مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-12اجتماعي

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش 11 هزار دانش آموز خراسان شمالی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش 11 هزار دانش آموز در تابستان 1400 خبرداد.

- عصمت بدخشان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این طرح در راستای تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و با استفاده از معلمان مدارس و دانشجو معلمان بسیجی و علاقمند انجام گرفت.

وی تصریح کرد: این طرح در بازه زمانی 19 تیر تا سوم شهریور 1400 برای دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و علوم هستند، اجرا شده است.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اهمیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدایی به عنوان پایه ادامه تحصیل دانش آموزان افزود: بیماری کووید 19 و آموزش مجازی نیاز به جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم را افزایش داده است.

بدخشان ادامه داد: در این طرح 755 معلم رسمی و 178 دانشجو معلم، 11723 دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش 11 هزار دانش آموز خراسان شمالی

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش 11 هزار دانش آموز خراسان شمالی