مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-12سياسي

رییسی: لغو روادید میان ایران و عراق خبر خوبی است


خبر آقای نخست وزیر عراق برای لغو روادید بین دو کشور خبر خوبی بود و اراده عراق و ایران برای توسعه کریدور ریلی و ارتباط شلمچه با بصره که قرار است با سرعت انجام گیرد ان شالله با پیگیری ایشان و وزرای مربوطه در ایران و عراق نکته خوبی بود که قرار است انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور عصر امروز در نشست مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر عراق گفت: بسیار از حضور هیات عالیرتبه کشور دوست و برادر عراق خرسندیم و بحمدالله مناسبات بین ایران و عراق بسیار خوب است و این مناسبات در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هست ولی می تواند توسعه بیشتری پیدا کند و در این نشست از صبح تا الان اراده دو کشور برای توسعه مناسبات بین دو کشور مطرح شد.

وی افزود: ارتباط ایران با عراق فقط همسایگی نیست بلکه ارتباط در باورها، ارتباط قلب ها و ارتباط عمیق دو کشور، ملت و دولت باهم است و علیرغم خواست دشمنان این مناسبات می تواند توسعه پیدا کند.

رییسی با بیان اینکه نقش آفرینی دو کشور در منطقه و جهان و ارتباطات بین للمللی می تواند روی روابط ایران و عراق اثرگذار باشد، گفت: آنچه در نشست های تخصصی بین وزرای محترم مطرح شد و آنچه در نشست بنده و نخست وزیر عراق مطرح شد همه در جهت توسعه مناسبات است و تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: لغو روادید میان ایران و عراق خبر خوبی است

رییسی: لغو روادید میان ایران و عراق خبر خوبی است