مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-12سياسي

14 هزار روضه خانگی و 700 مراسم تعزیه در ایام محرم و صفر برگزار شد


اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اجرای طرح «روضه خانگی» اقدام به برپایی روضه های خانگی و سیار در سطح استان تهران نمود.

- اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اجرای طرح روضه خانگی اقدام به برپایی روضه های خانگی و سیار در سطح استان تهران نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه های خود را پرشور برگزار نمایند.

در همین راستا این اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اجرای طرح روضه خانگی که در سال گذشته هم اجرا شده بود اقدام به برپایی روضه های خانگی و سیار در سطح استان تهران نمود.

در این طرح بیش از 14 هزار روضه خانگی و همچنین 700 مراسم تعزیه در بازارها، خیابان ها، کوچه ها، مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها، مراکز درمانی در سطح استان برگزار گردید.

با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل در طی مدت ماه محرم در 9 ندامتگاه، 20 مرکز توانبخشی تحت نظارت سازمان بهزیستی استان تهران و 30 کلانتری شهر تهران با حضور مبلغین و مبلغات این مدرسه، مراسم سخنرانی و روضه خوانی برگزار گردید.

امور بانوان این اداره کل نیز با همکاری امور بانوان شهرداری تهران در طی مدت ماه محرم در 12 بوستان ویژه بانوان شهر تهران اقدام به برپایی طرح زیر آسمان روضه نمود که در این مراسم روزانه بیش از 5 هزار نفر حضور داشتند و این طرح تا پایان ماه صفر به ویژه ایام اربعین حسینی در بوستان های ویژه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار روضه خانگی و 700 مراسم تعزیه در ایام محرم و صفر برگزار شد

14 هزار روضه خانگی و 700 مراسم تعزیه در ایام محرم و صفر برگزار شد