مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-12پزشكي

تقاضای یونیسف برای بازگشایی تمام مدارس


دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای اروپا و یونیسف، خواستار باز ماندن مدارس با اتخاذ تدابیری برای به حداقل رساندن انتقال ویروس شدند؛ برخی کشورها در موج دوم نیز مدارس را باز نگه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه معلمان و دیگر کارکنان مدارس به عنوان بخشی از گروه های جمعیت هدف در برنامه های واکسیناسیون ملی و اطمینان از واکسینه شدن جمعیت های آسیب پذیر است همچنین کودکان 12 سال و بالاتر که مبتلا به بیماری های زمینه ای هستند که خطر ابتلای آنها به کووید – 19 را افزایش می دهد، باید واکسن دریافت کنند.

همچنین لازم است محیط مدرسه از طریق کار گذاشتن سیستم تهویه بهتر برای کلاس های درس بهبود یابد و امکان تشکیل کلاس های کوچک تر، رعایت فاصله اجتماعی و آزمایش مکرر کودکان و کارکنان مدارس فراهم شود.

67 درصد کشورهای با مرگ و میر بالا مدارس را باز نگه داشتند آنگونه که مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام کرده است: پیش از واکسیناسیون سراسری در میان 38 کشور با نرخ مرگ و میر بالاتر از 350 نفر (در یک میلیون) 6 کشور به طور موقت اقدام به تعطیلی کامل مدارس کرده اند در حالی که 24 کشور (67 درصد) همچون انگلستان، فرانسه و آلمان در اوج موجود دوم شیوع، مدارس را به طور کامل باز نگه داشته اند (به جز ایام قرنطینه سراسری)، لازم به ذکر است در سال جدید تحصیلی و با توجه به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای یونیسف برای بازگشایی تمام مدارس

تقاضای یونیسف برای بازگشایی تمام مدارس