مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-12اجتماعي

توزیع 300 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کمتر برخوردار


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور جزییات برنامه های ترتیب داده شده برای آغاز سال تحصیلی و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تشریح و از توزیع 300 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کمتر برخوردار تا ابتدای مهر در سراسر کشور خبر داد.

- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور جزییات برنامه های ترتیب داده شده برای آغاز سال تحصیلی و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تشریح و از توزیع 300 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کمتر برخوردار تا ابتدای مهر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی باستان در نشستی خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400 ، با اشاره به آموزش در دوران کرونا اظهار کرد: وارد حیطه آموزش نمی شوم ،اما مباحث پرورشی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت هستند که عمدتاً باید حضوری طراحی و برنامه ریزی شوند.

وی افزود: بسیج با کمک دیگر تشکل های دانش آموزی عمده برنامه های پرورشی را به بستر فضای مجازی برده که شاید کیفیت لازم را نداشته باشند و طبیعی هم هست.

اگر یک دانش آموز حضوری به اردوی راهیان نور برود تاثیرش بیشتر است، اما ما راهیان نور را در بستر فضای مجازی تعریف کرده ایم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دغدغه ما تشکل ها این است که برنامه های پرورشی هم به موازات برنامه های آموزشی پیش برود گفت: یکی از خلاءهای فضای تعلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کمتر برخوردار

توزیع 300 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کمتر برخوردار