مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-12سياسي

فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در کویر احصاء شود


کارگروهی طی مدت یک ماه فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در کویر را احصا کرده و همچنین طرح های اشتغال زای مرتبط با آن را ارائه کند.

- ، حمید ملانوری ظهر یکشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی خیر و برکت فراوانی به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: این سفر بدون تشریفات و به عبارت دیگر به صورت سرزده انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سرزده بودن سفر رییس جمهور بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد که بسیار ارزنده است.

ملانوری با تأکید بر اینکه مهم تر از ثبت و اعلام مصوبات سفر، پیگیری مدیران برای تحقق آن است، گفت: آنچه امروز در قالب مصوبات سفر جمع بندی می شود، متشکل از مواردی است که در جریان بازدیدها و در شورای اداری با حضور شخص رییس جمهور مطرح شد یا در طول مسیر و در گفتگوی با وزرا به نتیجه رسید.

اشاره ای به برخی مصوبات سفر رییس جمهور وی ادامه داد: از جمله این مصوبات می توان به بازنگری سند توسعه نهبندان و ارائه به دولت جهت تصویب و عملیاتی شدن، پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران در اسرع وقت، راه اندازی ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات، برگزاری جلسه وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل بانک های عضو کنسرسیوم بانکی راه آهن استان در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز، حمایت دولت از طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در کویر احصاء شود

فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در کویر احصاء شود