مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-12اقتصادي

برگزاری 14 هزار جلسه روضه خانگی در محرم امسال/ عزاداری در 9 ندامتگاه برگزار شد


طرح روضه خانگی امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در عزاداری توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و طی آن 14 هزار جلسه در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طرح روضه خانگی امسال با توجه به شیوع خانوادگی برگزار شد.

برگزاری روضه خانگی به دلیل محدودیت های کرونایی محرم امسال با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل های ویژه بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا جهت برگزاری مراسمات مذهبی در ماه محرم و صفر ابلاغ گردید که این محدودیت ها برای عزاداران و هیئات مذهبی موانعی را ایجاد کرد تا نتوانند همچون سنوات قبل از کرونا برنامه های خود را پرشور برگزار کنند.

برپایی 14 هزار روضه خانگی در محرم امسال در همین راستا طرح روضه خانگی که در سال گذشته هم اجرا شده بود با برپایی جلسات روضه خانگی و سیار در سطح استان تهران برگزار شد و در این طرح بیش از 14 هزار روضه خانگی و همچنین 700 مراسم تعزیه در بازارها، خیابان ها، کوچه ها، مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برگزار شد.

عزاداری در 9 زندان، 20 مرکز توانبخشی و 30 کلانتری تهران با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل در طی مدت ماه محرم در 9 ندامتگاه، 20 مرکز توانبخشی تحت نظارت سازمان بهزیستی استان تهران و 30 کلانتری شهر تهران با حضور مبلغین و مبلغات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 14 هزار جلسه روضه خانگی در محرم امسال/ عزاداری در 9 ندامتگاه برگزار شد

برگزاری 14 هزار جلسه روضه خانگی در محرم امسال/ عزاداری در 9 ندامتگاه برگزار شد