مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-12اقتصادي

وام یک میلیاردی مسکن؛ شوخی با جوانان 15 سال آینده!


احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به طرح جدید پرداخت تسهیلات خرید مسکن برای جوانان، اظهار داشت:اینکه بانک مسکن و دولت به صورت کلی بخواهند با چنین اقداماتی جوانان را خانه دار کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، مدیرعامل بانک مسکن گفت: با توجه به رشد مجدد قیمت ها در بخش مسکن، مجددا به بانک مرکزی پیشنهاد افزایش وام جوانان را دادیم که نهایتا با مصوبه شورای عالی پول و اعتبار موفق به اخذ مجوز برای افزایش یک میلیاردی وام مسکن جوانان شدیم.

محمود شایان افزود: با توجه به شرایط تورمی و افزایش قیمت مسکن از سال گذشته برای افزایش وام مسکن جوانان به بانک مرکزی درخواست افزایش سقف اعتبار داشتیم که در گام نخست وام مسکن جوانان به 400 میلیون تومان در تهران افزایش یافت.

مدیرعامل بانک مسکن درباره جزییات دریافتی این وام اضافه کرد: بر این اساس مبلغ یک میلیارد در تهران، 850 میلیون تومان در مراکز استان ها و شهر های بزرگ و 700 میلیون تومان در سایر استان ها تخصیص می یابد.

به گفته شایان، کرج، مشهد، تبریز اصفهان، اهواز، شیراز و کرمانشاه جزو شهر های بزرگ محسوب می شود که مشمول دریاف وام 850 میلیونی می شود.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: متقاضیان از امروز می توانند با افتتاح حساب مسکن جوانان و واریز ماهانه 200 هزار تومان، 15 سال بعد وام یک میلیاردی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام یک میلیاردی مسکن؛ شوخی با جوانان 15 سال آینده!

وام یک میلیاردی مسکن؛ شوخی با جوانان 15 سال آینده!