مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-12سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و گذشت مهمترین هدف جشنواره ایثار است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های اصلی بنیاد است، گفت: - جشنواره فرهنگی و هنری ایثار با هدف انتقال پیام شهدا با زبان زیبای هنر به نسل امروز است که شاید اطلاعاتی از دوران دفاع مقدس نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت اصلی بنیاد است، گفت: جشنواره فرهنگی و هنری ایثار با هدف انتقال پیام شهدا با زبان زیبای هنر به نسل امروز است که شاید اطلاعاتی از دوران دفاع مقدس نداشته باشند.

وی زبان هنر و قلم را دو ابزار مهم در انتقال ابعاد فرهنگی و حماسی دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: انعکاس و تبیین نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش شهدای دفاع مقدس و تداوم آن در نهضت های اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای خدمت و تجلیل از ایثارگران و خانواده های آنان، از مهمترین اهداف نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در بنیاد شهرستان های استان تهران است.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران تصریح کرد: این جشنواره برای نخستین بار به صورت مستقل برگزار می شود و محورهای این جشنواره شامل جلوه های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس، در دوره معاصر، در مقاطع مختلف تاریخی، در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و گذشت مهمترین هدف جشنواره ایثار است

ترویج فرهنگ ایثار و گذشت مهمترین هدف جشنواره ایثار است