مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-12ورزشي

آخرین وضعیت مجامع انتخاباتی هیأت های ورزشی اصفهان


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مجمع هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی و ورزش روستایی را پیش رو داریم که ورزش پهلوانی تاییدیه کاندیدا آمده و به فدراسیون اعلام شده تا تاریخی را برای زمان برگزاری مشخص کنند.

- حسین زیبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس، در خصوص وضعیت مجامع انتخابی هیات هایی که قرار است در آینده برگزار شود اظهار داشت: مجمع هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی و ورزش روستایی را پیش رو داریم که ورزش پهلوانی تاییدیه کاندیدا آمده و به فدراسیون اعلام شده تا تاریخی را برای زمان برگزاری مشخص کنند و ورزش روستایی هم منتظر تاییدیه هستیم تا به فدراسیون اعلام شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت:  نامه ای از وزارت خانه ابلاغ شده که با توجه به شرایط کرونا و بحث ابتلای افراد در این گونه جلسات فعلا هیات ها با همین شرایطی که دارند به فعالیت خود ادامه دهند تا زمانی که شرایط بهتر شد مجامع برگزار شود.

وی در خصوص وضعیت انتخابات هیات کبدی عنوان داشت: اوضاع کبدی فعلا مشخص نیست و احتمال دارد که ثبت نام مجدد انجام شود ولی هنوز قطعی نیست و بستگی به نظر رییس مجمع دارد، برای 3 ماه دوم سرپرستی ابلاغ شده و بعد از اتمام دوره دوم بنا بر نظر رییس مجمع عمل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مجامع انتخاباتی هیأت های ورزشی اصفهان

آخرین وضعیت مجامع انتخاباتی هیأت های ورزشی اصفهان