مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-12اقتصادي

توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تاکنون


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در طرح اطعام و احسان حسینی توانستیم 210 آشپزخانه را هدایت کنیم، گفت: تاکنون حدود 158 هزار سبدکالا تهیه و میان گروه های نیازمند توزیع شده است که بالغ بر 24 میلیارد تومان ارزش کالا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی در نشستی خبری با موضوع توزیع 1000 بسته معیشتی برای مددجویان تحت حمایت بیان کرد: در بحث سبد کالا تاکنون 4812 سبد کالا با کمک قرارگاه امام رضا (ع) میان نیازمندان حاشیه تهران به ویژه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان تهران توزیع شده است که حدود یک میلیارد و 680 میلیون تومان ارزش کالاها بود.

وی با اشاره به اینکه در طرح اطعام حسینی هماهنگی و همکاری که میان دوستان صورت گرفته و مرکز نیکوکاری قرارگاه امام رضا (ع) نیز ذیل این موضوع است، توانسته اند حدود یک میلیارد تومان در این زمینه کمک کنند و این اطعام میان نیازمندان شهر تهران و حاشیه شهر توزیع شده است، گفت: در زمینه جهیزیه نیز 1400 سری جهیزیه تاکنون که بالغ بر 28 میلیاردتومان ارزش داشته این گروه جهادی کمک کردند و تهیه شده است.

پرپنچی با بیان اینکه هدف ما هماهنگی، همکاری و آوردن خیران پای کار و استفاده از ظرفیتهای جامعه در راستای حل مشکل نیازمندان است، اظهار کرد: 862 مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تاکنون

توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تاکنون