مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-12سياسي

سازمان حج و زیارت: پیش ثبت نام به معنای اعزام قطعی به عراق نیست


پیش ثبت نام به معنای اعزام قطعی نیست.

علاوه بر این، همانطور که در اطلاعیه آماده است افرادی که بیماری زمینه ای نداشته و دو دز واکسن کرونا تزریق کرده اند و همچنین شرایط اعزام را دارند، - پیش ثبت نام به معنای اعزام قطعی نیست.

علاوه بر این، همانطور که در اطلاعیه آماده است افرادی که بیماری زمینه ای نداشته و دو دز واکسن کرونا تزریق کرده اند و همچنین شرایط اعزام را دارند، می توانند در این سامانه اقدام به پیش ثبت نام کنند.

رییس کمیته اعزام ستاد اربعین با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از فردا گفت: متقاضیانی که زودتر در سامانه سماح پیش ثبت نام کنند، در اولویت اعزام قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امروز الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران سفر کرد و رییس جمهوری نیز لغو ویزای عراق را خبری خوش از این دیدار عنوان کرد.

البته هنوز مشخص نیست که ویزای اربعین قرار است حذف شود یا در سایر ایام.

با این وجود، در جلسه امروز نخست وزیر عراق و رییس جمهور کشورمان از افزایش تعداد زائران اربعین به میزانی که امکان دارد، اشاره شده است.

علاوه بر این، به دلیل احتمال افزایش سهمیه زائران اربعین و مصوبه دفتر نخست وزیری عراق درباره افزایش دو برابری سهمیه ایران، کمیته اعزام ستاد اربعین هم برای آمادگی به منظور اعزام زوار، قرار است از فردا پیش ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حج و زیارت: پیش ثبت نام به معنای اعزام قطعی به عراق نیست

سازمان حج و زیارت: پیش ثبت نام به معنای اعزام قطعی به عراق نیست