مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-12اجتماعي

آمادگی نهضت سواد آموزی برای آموزش بیش از 6 هزار نفر


معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش قم از آمادگی برای آموزش 6 هزار و 300 نفر در سه دوره انتقال، تحکیم و سواد آموزی تا پایان ششم ابتدایی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای طرح آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در قم خبرداد و اظهار کرد: این طرح برای گروه سنی 10 تا 19 سال در قم به اجرا می رسد و همه افراد از هر ملیتی که باشند تا پایان ششم ابتدایی می توانند در نهضت سواد آموزی شرکت کنند و مشغول تحصیل شوند.

وی از انجام 12 هزار دقیقه فعالیت آموزشی نهضت سواد آموزی استان قم در دوران کرونا خبرداد و گفت: استان قم در ایام شیوع ویروس کرونا در قالب برنامه ای رادیویی به نام صدای دانایی ویژه آموزش های نهضت سوادآموزی را برای گروه های هدف اجرا کرد.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش قم از آمادگی برای آموزش 6 هزار و 300 نفر در سه دوره انتقال، تحکیم و سواد آموزی تا پایان ششم ابتدایی خبرداد و گفت: سواد آموزی جامعه عشایری، زنان و دختران روستایی، مددجویان کمیته امداد، اتباع و مهاجران خارجی از مهمترین طرح های نهضت سواد آموزی به شمار می رود.

وی دیگر طرح های آموزشی نهضت سواد آموزی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: طرح آموزش مقدمات کار با رایانه، خودآموز با هدف مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نهضت سواد آموزی برای آموزش بیش از 6 هزار نفر

آمادگی نهضت سواد آموزی برای آموزش بیش از 6 هزار نفر