مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-12سياسي

آغاز توزیع 5 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی امام(ره)


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل گفت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با هدف توزیع 5 هزار بسته غذایی در نقاط کم برخوردار استان اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی افتخاری شامگاه امروز در مراسم ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی امام (ره) که در محل مسجد قدس اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و احساس 5 هزار بسته غذایی در نقاط کم برخوردار استان اردبیل و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد که ارزش ریالی هر کدام از این بسته های غذایی نیز 4 میلیون ریال است.

وی افزود: در کنار آن با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید 5 هزار بسته لوازم التحریر هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع می شود و علاوه بر آن توزیع 5 هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان منطق کم برخوردار استان اردبیل از دیگر برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل است.

140 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین مردم توزیع شده است مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود 140 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین مردم توزیع شده است و که تا پایان این دوران حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 5 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی امام(ره)

آغاز توزیع 5 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی امام(ره)