مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-12سياسي

جزییات سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400» تشریح شد


نشست خبری سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400» روز یکشنبه 21 شهریورماه با حضور مهدی توکلیان دبیر این رویداد، علی اصغر خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری، نشست خبری سوگواره عکس آیینی اربعین 1400 روز یکشنبه 21 شهریورماه با حضور مهدی توکلیان دبیر این سوگواره، علی اصغر خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگسرای بهمن و جمعی از خبرنگاران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در ابتدای نشست، مهدی توکلیان دبیر سوگواره عکس آیینی اربعین 1400 عنوان کرد: با توجه به توسعه تکنولوژی و پیشرفت رسانه های نوظهور در عصر حاضر و اینکه رسانه ها تعاملی شده اند و دیگر یک سویه نیستند، این پیشرفت ها ابزارهایی را در اختیار هنرمندان و مردم قرار داده که گوشی های هوشمند و دوربین های دیجیتال از جمله این ابزارها هستند.

بنابراین نگاه به عکاسی متفاوت از قبل شده و عکس به عنوان یک رسانه، مقبولیتش را در میان توده مردم به دست آورده است.

وی افزود: بدون شک هنر همواره در همیشه تاریخ در انتقال تاریخ، فرهنگ و مباحث ارزشی تأثیرگذار بوده و این مختص به دین مبین اسلام هم نیست.

این تعامل بین هنر، رسانه و فرهنگ، اتفاقی است که ضرورت برگزاری سوگواره هایی مانند سوگواره عکس آیینی اربعین 1400 را نمایان می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400» تشریح شد

جزییات سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400» تشریح شد