مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 17:002021-09-12سياسي

صدای سه ساله های حسینی در خانه آل یاسین کاشان طنین انداز شد


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: همایش سه ساله های حسینی» به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و با حضور محدود و نمادین دختران 3 تا 6 سال همراه با مادرانشان در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدعلی فرجی صبح امروز در حاشیه مراسم سه ساله های حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش سه ساله های حسینی ترویج فرهنگ غنی عاشورا است که حضرت رقیه (س) دختر سه ساله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جلوه دیگری از شکوه و عظمت حماسه عاشورا حسینی است و برای آزادگان جهان دارای پیام هایی بزرگ است.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان افزود: اجرای سرود، نمایش، مداحی، دکلمه خوانی، برگزاری پویشی با عنوان ” به عشق رقیه (س) در فضای مجازی، اهداء بسته های آموزشی و فرهنگی ازجمله آیتم های این مراسم بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محیط باز برگزار شد.

وی به مصائب روز عاشورا اشاره و عنوان کرد: مصائبی که کاروان حسینی و یادگار سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از کربلا تا کوفه و شام دیدند وجدان هر انسان آزادهایی را به درد می آورد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: همایش سه ساله های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و با حضور محدود و نمادین دختران 3 تا 6 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای سه ساله های حسینی در خانه آل یاسین کاشان طنین انداز شد

صدای سه ساله های حسینی در خانه آل یاسین کاشان طنین انداز شد