مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-12بين الملل

قرآن اهدایی به خط به ریل در کتابخانه حضرت معصومه(س)


رییس اداره کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه آمار کتب چاپی اهدایی به کتابخانه فاطمی نسبت به سال گذشته هشت برابر افزایش یافته است، - ایسنا/قم رییس اداره کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه آمار کتب چاپی اهدایی به کتابخانه فاطمی نسبت به سال گذشته هشت برابر افزایش یافته است، گفت: در میان اهداکنندگان 15 نفر مؤلف هستند که در میان آن ها نام مؤلف هایی از کشورهای عربستان و عراق هم وجود دارد و از جمله کتب خاص که می توان به آن اشاره کرد یک قرآن 6 جلدی به خط بریل است.

محمد عباسی یزدی در گفت وگویی با اشاره به نزدیک به پنج هزار کتاب به کتابخانه فاطمی در پنج ماهه نخست سال 1400 عنوان کرد: بخش اعظمی از منابع موجود در کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) توسط مراجع عظام تقلید، علما و فضلا، ناشرین و مؤلفین، خیرین فرهنگ ساز و زائرین فرهنگ دوست به کتابخانه آستان مقدس اهداشده و می شود.

وی گفت: درمجموع تعداد چهار هزار و 727 جلد کتاب در این مدت به کتابخانه اهداشده که از این تعداد 5 کتاب چاپ سنگی سربی، 7 کتاب خطی و 893 جلد کتاب به زبان های خارجی است.

رییس اداره کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: درحالی که در شش ماهه نخست سال 1399 فقط 598 جلد کتاب چاپی به کتابخانه فاطمی اهداشده بود در سال جاری تنها در پنج ماهه نخست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن اهدایی به خط به ریل در کتابخانه حضرت معصومه(س)

قرآن اهدایی به خط به ریل در کتابخانه حضرت معصومه(س)