مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-12سياسي

مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد


«سعید افروز» قهرمان پرتاب نیزه رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو طی آیینی با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان در شرکت کشت صنعت این شهرستان تجلیل شد.

- ایسنا/کرمان سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو طی آیینی با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان در شرکت کشت صنعت این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت شامگاه 21 شهریورماه در آیین تجلیل از قهرمان پرتاب نیزه رقابت های پارا المپیک گفت: استقبال و تقدیر مردم جیرفت و مسوولان به ویژه استاندار کرمان از این قهرمان ملی ستودنی بود.

وی هر نوع قهرمانی را یک قدرت نرم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: هر مقدار این قهرمانی وسیع تر باشد دامنه قدرت نرم را نیز به همان میزان گسترش می دهد.

تارم شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت را نیز بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حیات و شهادت این شهید تبلور این قدرت بود و امروز سعید افروز یکی از قهرمانانی است که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، استان کرمان و منطقه جنوب به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد

مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد