مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-12اقتصادي

تولید 383 دستگاه ونتیلاتور طی 5 ماه اول سال جاری در خراسان رضوی


 معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی گفت: تنها تولید کننده ونتیلاتور در استان هم نیاز داخلی را تامین کرده و هم امکان صادرات را برای خراسان رضوی فراهم کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی  معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی گفت: تنها تولید کننده ونتیلاتور در استان هم نیاز داخلی را تامین کرده و هم امکان صادرات را برای خراسان رضوی فراهم کرده است.

طی پنج ماه اول سال جاری 383 دستگاه ونتیلاتور در استان تولید شده است.

ابراهیم ناصری در گفت وگو با ایسنا درخصوص ظرفیت تولید اکسیژن و دستگاه ونتیلاتور در خراسان رضوی اظهار کرد: واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر استان راه اندازی شده است که با تولید روزانه بین 450 تا 500 عدد کپسول اکسیژن 50 لیتری، ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد را 25 درصد افزایش داده است.

وی افزود: پیش از راه اندازی واحد جدید، چهار واحد تولیدی کپسول اکسیژن در مشهد با ظرفیت تولید 56 هزار لیتر اکسیژن طبی فعالیت می کردند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: واحد جدید تولید کپسول اکسیژن، در کمتر از دو هفته مجوزهای مربوط به استاندارد و پروانه بهره برداری را دریافت نموده است و به زودی با یکی از بیمارستان های مشهد قرارداد منعقد کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 383 دستگاه ونتیلاتور طی 5 ماه اول سال جاری در خراسان رضوی

تولید 383 دستگاه ونتیلاتور طی 5 ماه اول سال جاری در خراسان رضوی