مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-12اجتماعي

الگوی آغاز سال تحصیلی ایران/ چه اقداماتی برای بازگشایی مدارس انجام شده است؟


موضوع «بازگشایی مدارس» این روزها به یک دغدغه مهم تبدیل شده است؛ برخی خانواده ها تمایل به تحصیل حضوری فرزندشان دارند؛ آنها می گویند که نگران یکجانشینی و انواع بیماری تهدید کننده فرزندشان و همچنین حضور مداومش در فضای مجازی هستند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: موضوع بازگشایی مدارس این روزها به یک دغدغه مهم تبدیل شده است؛ برخی خانواده ها تمایل به تحصیل حضوری فرزندشان دارند؛ آنها می گویند که نگران یکجانشینی و انواع بیماری تهدید کننده فرزندشان و همچنین حضور مداومش در فضای مجازی هستند و درست در نقطه مقابل برخی خانواده ها نگران سویه های جدید کرونا هستند.

وزارت آموزش و پرورش تأکید بر بازگشایی مدارس دارد چرا که معتقد است تعطیلی مدارس موجب مشکلات بزرگی برای دانش آموزان شده است.

اما چرا این تأکید وجود دارد؟ *  یک کم سوادی پنهان در حال اتفاق افتادن است مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مخاطراتی تعطیلی مدارس به فارس گفت: نکته مهم و خطری که وجود دارد این است که داریم نسل را از دست می دهیم.

ببینید نظم و انضباط بچه ها از دست رفته است.

همین که بچه صبح بلند می شود، دست و صورتش را می شوید، صبحانه می خورد، لباس می پوشد و سر ساعت مقرری مدرسه می رود، چقدر مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی آغاز سال تحصیلی ایران/ چه اقداماتی برای بازگشایی مدارس انجام شده است؟

الگوی آغاز سال تحصیلی ایران/ چه اقداماتی برای بازگشایی مدارس انجام شده است؟