مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 22:002021-09-12ورزشي

پیوست 7 بندی اساسنامه فدراسیون های ورزشی/ تغییر ترکیب چند مجمع!


اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران دارای مصوبه مرتبط هفت بندی جداگانه ای از سوی هیات وزیران است که نکات بسیار مهمی را در رابطه با سرنوشت چند فدراسیون ورزشی خاص و نیز تعیین رییس مجمع عمومی فدراسیون های ورزشی در خود جای داده است.

- پیوست 7 بندی اساسنامه فدراسیون های ورزشی/ تغییر ترکیب چند مجمع! اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران دارای مصوبه مرتبط هفت بندی جداگانه ای از سوی هیات وزیران است که نکات بسیار مهمی را در رابطه با سرنوشت چند فدراسیون ورزشی خاص و نیز تعیین رییس مجمع عمومی فدراسیون های ورزشی در خود جای داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات وزیران در جلسه 14 مهرماه سال 98 به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد تبصره ماده (11) قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی-مصوب 1373- اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد.

اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی پس از تغییراتی در کمیسیون اجتماعی هیات دولت و طرح در کمیته تطبیق قوانین مجلس در مهر ماه سال 98 به تصویب رسید و در آذر ماه همان سال نیز نیز برای اظهارنظر و تایید نهایی به شورای نگهبان ارجاع شد تا پس از تایید، جهت اجرا به دولت ابلاغ شود، اما حدود 20ماه طول کشید تا نهایت در شنبه 12 تیر از سوی سخنگوی شورای نگهبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست 7 بندی اساسنامه فدراسیون های ورزشی/ تغییر ترکیب چند مجمع!

پیوست 7 بندی اساسنامه فدراسیون های ورزشی/ تغییر ترکیب چند مجمع!