مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 22:102021-09-12ورزشي

هشدار برای بسکتبال ایران


سرپرست و مدیراجرایی با سابقه تیم های لیگ برتری بسکتبال گفت: تعداد زیاد تیم ها در لیگ به نفع بسکتبال است اما در حال حاضر این ظرفیت را نداریم بنابراین نباید کیفیت لیگ را فدای کمیت آن کنیم.

- هادی عامری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص نامساعد بودن شرایط بسکتبال ایران برای لیگ 16 تیمی اظهار کرد: ما نباید کیفیت لیگ را فدای کمیت آن کنیم؛ اینکه تعداد زیادی از باشگاه ها تیمداری کنند واقعا نکته ای مثبت و به نفع بسکتبال کشورمان است اما به شرطی که ظرفیت لازم را داشته باشیم.

اگر نگاهی به فصل گذشته داشته باشیم برخی از تیم ها در حد لیگ دسته یک بودند؛ وقتی اختلاف امتیاز یک تیم با حریف 50 تا 60 امتیاز می شود کیفیت لیگ را کاهش می دهد.

او افزود: بسکتبال ما در حال حاضر نه از لحاظ بازیکن و نه از لحاظ داوری و سخت افزاری ظرفیت و کشش 16 تیم را ندارد.

امیدوارم روزی برسد که 30 تیم در لیگ حضور داشته باشند اما در زمان فعلی به نظر من 16 تیم تعداد زیادی است و با 12 تیم در یک گروه می توان یک لیگ خوب و باکیفیت برگزار کرد.

عامری با بیان اینکه برگزاری مسابقات در دو گروه به نفع تیم ها و بسکتبال نیست گفت: با توجه به تجربه دوگروه بودن تیم ها در فصل قبل بهتر است این فصل در یک گروه برگزار شود که تمام تیم ها مقابل یکدیگر بازی کنند چون وقتی که گروه 8 تیمی می شود یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای بسکتبال ایران

هشدار برای بسکتبال ایران