مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-12سياسي

تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا پایان هفته


مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش آمده برای دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه و لزوم تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش آمده برای دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه و لزوم تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری گفت: روز گذشته(21 شهریور) در نشستی ویژه با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این تصمیمات برای تأیید تا آخر هفته در وزارت کشور مطرح شود.

جلیل بالایی ضمن تشریح نتایج این جلسه که با حضور محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: تصمیمات هیأت اعزامی برای تعیین تکلیف شورای شهر کرمانشاه منوط به تایید وزارت کشور است و مقرر شد تا پایان هفته برای اجرا به صورت رسمی ابلاغ شود.

وی افزود: با توجه به مکاتبات و تصمیم های اتخاذ شده برای رفع این مشکلات مقرر شد وزارت کشور زمینه اجرای تصمیم های ابلاغی را فراهم و در همین چارچوب جمع بندی و تصمیم گیری شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد حداکثر ظرف مدت یک هفته نظر وزارت کشور اخذ و بلافاصله اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا پایان هفته

تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا پایان هفته