مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-12دانش

12 واحد فناور در سمنان پذیرش شدند


مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از پذیرش 12 واحد فناور در نیم سال اول 1400 در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، عبدالمحمد کاشیان، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از پذیرش 12 واحد فناور در نیم سال اول 1400 در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: زمینه های فعالیت این واحدها مهندسی شیمی، کشاورزی، مهندسی پزشکی، آی.

تی، علوم انسانی و صنایع خلاق است که پس از طی مراحل ارزیابی و داوری تخصصی طرح ها، با حضور داوران تخصصی و نمایندگان واحدهای متقاضی در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی، بررسی و با پذیرش آنها در مرکز رشد موافقت شده است.

وی افزود: واحدهای فناور پذیرش شده، با هدف حمایت و هدایت تیم های کارآفرینی و شرکت های فناور و دانش ­بنیان و بسترسازی لازم برای توسعه فناوری و تجاری­ سازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری و کمک به اشتغال فارغ ­التحصیلان، در فضاهای اختصاصی و اشتراکی مرکز رشد و مرکز نوآوری استقرار یافته اند و مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: واحدهای فناور مستقر، علاوه بر بهره مندی از مزایای خدماتی پارک از جمله فضای دفتری، خدمات ارتباطی، هم افزایی دانش فنی واحدهای مستقر، مشاوره های تجاری سازی و کسب و کار، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 واحد فناور در سمنان پذیرش شدند

12 واحد فناور در سمنان پذیرش شدند