مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-12اقتصادي

600 لیتر در ثانیه به تامین آب شهر کرمانشاه اضافه می شود


به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، نیمه دوم امسال حدود 20 حلقه چاه با ظرفیت نزدیک به 600 لیتر در ثانیه به کمک تامین آب شهر کرمانشاه می آید.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، نیمه دوم امسال حدود 20 حلقه چاه با ظرفیت نزدیک به 600 لیتر در ثانیه به کمک تامین آب شهر کرمانشاه می آید.

علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تامین آب شرب شهر کرمانشاه و مشکلاتی که خشکسالی برای منابع آبی شهر ایجاد کرده، افزود: از چاه های میان دربند که یکی از مهمترین منابع تأمین آب شهر است، هشت حلقه را از دست داده ایم و خشک شده اند و سراب قنبر نیز وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

وی از افزایش عمق سایر چاه های میان دربند از 12 متر به 35 متر خبر داد و خاطرنشان کرد: باز هم برای تامین آب با دشواری های زیادی مواجهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اورهال تصفیه خانه شهید نظری را نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای کمک به رفع مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: این کار باعث شده ظرفیت این تصفیه خانه از هزار لیتر در ثانیه به 1400 لیتر افزایش یابد.

کاکاوند با بیان اینکه در حال شناسایی و مطالعات چاه های جدیدی به سمت پلیس راه ماهیدشت هستیم، ابراز امیدواری کرد بتوان 15 تا 20 حلقه چاه در این منطقه را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 لیتر در ثانیه به تامین آب شهر کرمانشاه اضافه می شود

600 لیتر در ثانیه به تامین آب شهر کرمانشاه اضافه می شود