مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-12سياسي

»گاندو» و تداوم گفتمان مطالبه گری


موفقیت مجموعه «گاندو2» در ترویج فرهنگ شفافیت و مطالبه گری در کنار لزوم تثبیت این گفتمان، پیگیری ساخت «گاندو3» را نوید می دهد.

-  خبرگزاری فارس – حسن شیخ حایری: گاندو2 با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید، با یادآوری این نکته که مردم در شفافیت بی معناست.

گاندو در عین حال به دست اندرکاران و نهادهای نظارتی خُرد و کلان کشور هشدار داد که باید نظارت مستمر و جدی را بر عملکرد مسؤولان ریز و درشت، به عنوان یک مطالبه همیشگی مردم پیگیری کنند و تحقق شفافیت را در دستور کار داشته باشند.

گاندو2 البته به وضوح در ابعاد فنی و محتوایی جلوتر از گاندو1 بود و این امیدواری را به وجود آورد که ساخت پرونده تصویری آن در فصل های بعدی با توجه به مطالبه مردم در ساخت اینگونه آثار و بر اساس  فیلمنامه های دقیق تر و با دقت بیشتر در جزییات، می تواند این حرکت رو به جلو را تداوم بخشد.

گاندو2 البته بدون ضعف هم نبود که از آن جمله می توان به تصویرسازی برخی صحنه های تعقیب و گریز و یا صحنه پردازی حمله به تیم امنیتی در قسمت پایانی اشاره کرد.

به هر حال گاندو2 در ادامه گاندو1 یادآور این مهم بود که امنیت ملی به هیچ قیمت فروشی نیست.

همچنین اگر محمد در فصل اول این مجموعه و در زمان تبادل جاسوس آمریکایی به او گفت به بزرگترات یادآوری کن فکر جاسوسی از ایران رو از سرشون بیرون کنن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

»گاندو» و تداوم گفتمان مطالبه گری

»گاندو» و تداوم گفتمان مطالبه گری