مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-13اقتصادي

35 مرکز خرید سیب صنعتی در ارومیه دایر می شود


مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از دایر شدن 35 مرکز بهداشتی و مجوز دار خرید سیب صنعتی در این شهرستان طی سالجاری همزمان با آغاز فصل برداشت این محصول خبر داد.

- علی پیرمردادی در خصوص مشکل بازار پس از تولید سیب در ارومیه طی سال جاری اظهار کرد: از این تعداد 11 مرکز بخش خصوصی، 14 شرکت تعاون روستایی و 10 سردخانه نگهداری میوه برای خرید سیب صنعتی اعلام آمادگی و کار خرید را انجام خواهند داد.

وی در خصوص انباشت سیب در حاشیه راه ها نیز گفت: امسال برپایی مرکز خرید و جمع آوری سیب صنعتی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی در حاشیه جاده ها ممنوع است و با متخلفان طبق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

پیرمرادی افزود: هر گونه فعالیت بدون مجوز عاملان سیب صنعتی در حریم جاده ها ممنوع بوده و با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی از این اقدام جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه نظارت ها برای جلوگیری از انباشت سیب صنعتی در کنار جاده ها توسط دستگاه های مسئول انجام خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه حریم جاده ها با انباشت سیب های صنعتی اشغال و منجر به ایجاد مشکلات بهداشتی می شود لازم است دستگاه مربوطه نسبت به پاکسازی جاده و رفع این موضوع اقدام کند.

پیرمرادی با بیان اینکه بر اساس قانون نیز تولید کنندگان مواد غذایی موظفند تا مواد اولیه خود را از مراکز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 مرکز خرید سیب صنعتی در ارومیه دایر می شود

35 مرکز خرید سیب صنعتی در ارومیه دایر می شود