مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-13پزشكي

انگ روانی یا تلخی درد دل با افراد غیرمتخصص؟


کارشناس ارشد پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی گفت: نباید از ترس انگ روانی مراجع به روانشناس را در مورد بیماری های روحی و مشکلات زندگی به تعویق انداخت؛ - ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس ارشد پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی گفت: نباید از ترس انگ روانی مراجع به روانشناس را در مورد بیماری های روحی و مشکلات زندگی به تعویق انداخت؛ چراکه حداقل درد دل کردن با یک متخصص بهتر از درد دل کردن با دوست، همسایه یا آشناست.

بهناز ذال، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اختلالات و بیماری های روانی انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها در جامعه شایع تر یا به فراوانی دیده می شوند.

وی بیان کرد: متاسفانه عمده ای از مردم از عملکرد متخصصین حوزه روان و نیازهای روانی خود آگاهی چندانی نداشته، از عنوان بیماری روانی واهمه دارند و گمان می کنند اگر به مشاور و یا روانشناس مراجعه کنند، فاجعه ای در زندگی آنها رخ داده و انگ بیمار روانی به آنها می خورد .

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که بیماری های روانی در فرد ممکن است موقت باشد و با مراجعه به پزشکان حیطه روان مشکل خود را برطرف سازند.

کارشناس ارشد پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی افزود: بیماران روانی نسبت به بیماران جسمی وضعیت بسیار موقتی ندارند و ممکن است روند درمان طولانی تر باشد؛ به دلیل اینکه افراد به میزان مناسب وضعیت درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگ روانی یا تلخی درد دل با افراد غیرمتخصص؟

انگ روانی یا تلخی درد دل با افراد غیرمتخصص؟