مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-13سياسي

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با حوادث احتمالی فصل پاییز در رشت


رییس شورای شهر رشت بر لزوم برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی با شروع فصل پاییز در رشت از سوی شهرداری این شهر تأکید کرد.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش ها، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان و بارش باران و وزش باد باید تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادثی اتخاذ و پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادثی همانند سقوط درخت انجام شود، افزود: رفاه حال شهروندان و ممانعت از ایجاد مشکل برای آنها در اولویت قرار دارد.

رییس شورای شهر رشت در ادامه با تاکید به اینکه شهرداری های مناطق و سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به هرس درختان و شاخ و برگ های آنان اقدام کنند، گفت: در سال های گذشته شاهد بروز چنین اتفاقاتی در زمان بارش باران و وزش باد بودیم و که باید برنامه ریزی درستی برای پیشگیری از این اتفاقات در سال جدید انجام شود.

وی همچنین به پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت اشاره و اضافه کرد: در بارندگی اخیر 19 نقطه از رشت دچار آبگرفتگی شد و با توجه به شروع فصل بارندگی، انتظار می رود شهرداری رشت با رفع مشکل نقاط آبگیر در این شهر، از این بابت نیز خاطر شهروندان را آسوده نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با حوادث احتمالی فصل پاییز در رشت

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با حوادث احتمالی فصل پاییز در رشت