مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-13اقتصادي

هیچ دستوری مبنی بر ترخیص لوازم خانگی بوش صادر نشده است


تاکنون هیچگونه دستوری از سوی وزارت اقتصاد مبنی بر ترخیص کالاهای شرکت بوش سرویس صادر و ابلاغ نشده و هیچ کالایی از محموله های مذکور از گمرک ترخیص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید کرد که تاکنون هیچگونه دستوری از سوی این وزارتخانه مبنی بر ترخیص کالاهای اشاره شده صادر و ابلاغ نشده و هیچ کالایی از محموله های مذکور از گمرک ترخیص نشده است.

توضیح مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی بدین شرح است: شرکت بوش سرویس (کاسپین کالا دریا) با اخذ و ارائه ثبت سفارش در سال 1396 و متعاقب آن گشایش برات اسنادی بدون تعهد در بانک ملی، اقدام به ترخیص 6 پارت لوازم خانگی با مارک بوش آلمان از گمرک قبل از ممنوعیت می نماید، که درخصوص مابقی کالا (بیست فقره اظهارنامه و تعداد 420 دستگاه کانتینر شامل لوازم خانگی به مارک بوش آلمان) در راستای دادنامه صادره از دیوان عدالت اداری، نسبت به تمدید ثبت سفارش مربوطه توسط وزارت صمت و تأیید منشأ ارز مربوطه توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام و متعاقباً با پیگیری تشریفات گمرکی خواستار ترخیص کالای مزبور از گمرک شهید رجایی بندرعباس می گردد.

این گزارش می افزاید: گمرک جمهوری اسلامی ایران با توجه به قرارگرفتن کالای وارده در گروه چهارم کالایی (گروه کالاهایی که واردات آن ممنوع اعلام گردیده)، نسبت به دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستوری مبنی بر ترخیص لوازم خانگی بوش صادر نشده است

هیچ دستوری مبنی بر ترخیص لوازم خانگی بوش صادر نشده است