مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-13فرهنگي

فراخوان دو جشنواره ادبی در استان بوشهر


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش ‏های دفاع مقدس استان بوشهر از انتشار فراخوان جشنواره ادبی یوسف و بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش ‏های دفاع مقدس استان بوشهر از انتشار فراخوان جشنواره ادبی یوسف و بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد.

زهرا شاعری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: جایزه ادبی یوسف در 9 دوره برگزاری خود توانسته است به تولید داستان های غنی با محتوای دفاع مقدس و ادبیات مقاومت و مقاومت منطقه ای اقدام کند و در این مسیر توفیقات زیادی به دست آورد.

وی افزود: این جشنواره علاوه بر تولید داستان های فاخر، به شناسایی رشد و تعالی استعدادهای برتر استان ها و حتی ملی نیز منجر شده است و در این راستا سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، تصمیم به برگزاری دهمین دوره از جایزه ادبی یوسف به صورت استانی گرفته است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش ‏های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: جایزه ادبی یوسف ازجمله برنامه های م‍ؤثر و فرهنگی بنیاد در سنوات گذشته بوده که با هدف تقویت پایگاه داستان نویسی، ترغیب و تشویق نویسندگان جوان، شناسایی استعدادها، بروز خلاقیت‏ ها و کمک به خلق و تولید داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس از سال 1385 از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دو جشنواره ادبی در استان بوشهر

فراخوان دو جشنواره ادبی در استان بوشهر