مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-13سياسي

برای اولین بار، در حال دخالت دادن سند آمایش در بودجه 1401 هستیم


معاون امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برای اولین بار در ستاد بودجه سنواتی کشور در حال دخیل کردن سند آمایش در بودجه 1401 هستیم، - افزود: سازمان برنامه و بودجه در حال تدوین بسته های سیاستی آمایش سرزمین است.

وکیلی صبح امروز 22 شهریورماه در نشست هماهنگی منطقه 8 آمایش کشور در کرمان گفت: آمایش سرزمین و اسناد آمایش باید جایگاه خود را در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها پیدا کند که رییس جمهور به این امر نیز توجه کرده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در ستاد بودجه سنواتی کشور در حال دخیل کردن سند آمایش در بودجه 1401 هستیم، افزود: سازمان برنامه و بودجه در حال تدوین بسته های سیاستی آمایش سرزمین است.

معاون امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: انتظار داریم استان ها گروه آمایش سرزمین خود را تقویت کنند تا همه تصمیمات توسعه ای کشور و استان ها را به سمت مبنا قرار گرفتن اسناد آمایش، سوق دهیم.

وی پیاده سازی اسناد آمایش سرزمین، تطبیق و هماهنگی اسناد استانی با سند ملی را از اهداف و دغدغه های ملی در زمینه آمایش سرزمین برشمرد و اظهار کرد: استان ها باید اسناد آمایش سرزمینشان را پیاده سازی کنند که برخی از استان ها در این زمینه گام برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار، در حال دخالت دادن سند آمایش در بودجه 1401 هستیم

برای اولین بار، در حال دخالت دادن سند آمایش در بودجه 1401 هستیم