مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-13سياسي

مطالبات نماینده دامغان از وزیر جهاد کشاورزی


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در مطالبه ای از وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم خواست تا قانون جدید خرید تضمینی محصولات کشاورزی را عملیاتی و به طرح امنیت غذایی مجلس توجه کند.

- علی اکبر علیزاده در گفت وگو با ایسنا، درباره مطالباتش از وزیر جدید جهاد کشاورزی دولت سیزدهم گفت: اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر از سوی سید جواد ساداتی نژاد عملیاتی شود.

در زمینه کارهای کوتاه مدت می توان به سامان بخشیدن به بازارهای کالاهای اساسی مثل مرغ و تخم مرغ و از طرف دیگر نهاده های دامی اشاره کرد چراکه این حوزه ارتباط هر روز زندگی مردم را در بر می گیرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس در خصوص تصمیمات بلندمدت وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکل آب کشاورزی در کشور ما مسئله ای است که باید با برنامه ریزی حل شود، این موضوع نیاز به همکاری وزارت نیرو دارد.

وزیر سابق نیرو دستورالعملی را برای تحدید چاه های کشاورزی ارائه کردند که مشکلات زیادی برای کشاورزان به وجود آورد که وزارت جهاد کشاورزی باید با همکاری وزارت نیرو هر چه سریعتر به این مشکلات پایان دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: رییس سابق کمیسیون کشاورزی مجلس که اکنون تصدی وزارتخانه جهاد کشاورزی را بر عهده دارد، اقدامات خوبی در زمینه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات نماینده دامغان از وزیر جهاد کشاورزی

مطالبات نماینده دامغان از وزیر جهاد کشاورزی