مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-13اجتماعي

دردسرهای نوبت اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان


شهروندان اصفهانی این روزها از شرایط سخت و ظرفیت محدود نوبت دهی مراکز تعویض پلاک در اصفهان گلایه دارند و می گویند سایت نوبت دهی اینترنتی هنوز باز نشده، - ایسنا/اصفهان شهروندان اصفهانی این روزها از شرایط سخت و ظرفیت محدود نوبت دهی مراکز تعویض پلاک در اصفهان گلایه دارند و می گویند سایت نوبت دهی اینترنتی هنوز باز نشده، بسته می شود.

یکی از شهروندان اصفهانی در این باره به ایسنا می گوید: چند روزی از صبح زود منتظر باز شدن سایت و ثبت نام برای تعویض پلاک بوده، اما هر بار به محض باز شدن سایت، نتوانسته ثبت نام کند، چون ظرف چند دقیقه نوبت ها تمام و سایت بسته می شود.

محمد که کارمند یکی از شرکت های خصوصی است نیز می گوید: به دلیل اینکه چند روزی نتوانسته در سایت ثبت نام کند و به گمان اینکه سایت اشکالی دارد مجبور شده مرخصی بگیرد و به صورت حضوری به مرکز تعویض پلاک مراجعه کند، اما در مراکز تعویض پلاک تأکید داشتند حتما باید نوبت اینترنتی داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان نیز که می گوید به دلیل نیاز مالی فوری قصد فروش خودرویش را داشته اما فرایند تعویض پلاک وقت زیادی از او گرفته، اظهار می کند: مسئولان مرکز تعویض پلاک تاکید دارند به خاطر جلوگیری از تجمع و شلوغی مراکز تعویض پلاک و خطر انتقال کرونا حتما اینترنتی نوبت بگیرید، اما وقتی وارد مراکز تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای نوبت اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان

دردسرهای نوبت اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان