مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-13فرهنگي

«روایت ناپدید شدن مریم» اکران آنلاین می شود


«روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی از چهارشنبه 24 شهریور در صفحه اختصاصی «هنر و تجربه» در پلتفرم «هاشور» اکران آنلاین می شود.

- روایت ناپدید شدن مریم به کارگردانی محمدرضا لطفی از چهارشنبه 24 شهریور در صفحه اختصاصی هنر و تجربه در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه ، در ادامه اکران آنلاین فیلم های هنر و تجربه ، فیلم روایت ناپدید شدن مریم ساخته محمدرضا لطفی، نویسندگی محمدرضا لطفی و امیر نوروزخانی و به تهیه کنندگی مرتضی شایسته از ساعت 17 روز چهارشنبه 24 شهریور اکران می شود.

روایت ناپدید شدن مریم که محصول هدایت فیلم و جزو آثار تولید شده در ژانر وحشت است، اواخر آبان سال 1393 روی پرده سینماهای هنروتجربه رفت و در آن زمان با استقبال مخاطبان نیز روبه رو شد.

رضا بهبودی، زنده یاد افشین یداللهی، مجید شکری، یاسر جعفری، صدف بهشتی، افسانه ناصری، ملیسا ذاکری، آمنه سرابیان، مهدی حسینی نیا، میثم شاهدی و فوژان قبادیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مرتضی حسینی مستندساز در سال 1387 در پی حادثه ای در جاده ای دور افتاده به کما رفت و همسرش مریم شریفی ناپدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت ناپدید شدن مریم» اکران آنلاین می شود

«روایت ناپدید شدن مریم» اکران آنلاین می شود