مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-13اجتماعي

تعطیلی مدارس در حاشیه شهر به معنای کار کودک است


یک فعال حوزه اجتماعی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل کرونا گفت: آموزش وپرورش باید این واقعیت را می پذیرفت که بین کودک حاشیه شهر یا مناطق محروم با کودک شهری تفاوت بسیاری است؛ - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال حوزه اجتماعی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل کرونا گفت: آموزش وپرورش باید این واقعیت را می پذیرفت که بین کودک حاشیه شهر یا مناطق محروم با کودک شهری تفاوت بسیاری است؛ اگر برای کودک شهری تعطیلی مدرسه یعنی امنیت در برابر ویروس، برای کودک حاشیه شهر این تعطیلی به معنای کار کودک است.

زینب پزشکیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل گفت: من چهار سال است که در یکی از سازمان های مردم نهاد با بچه هایی از این قبیل در ارتباط هستم؛ بچه هایی که کودک کار نیستند و تحصیل می کنند.

در این مدت ما در خصوص تحصیل این کودکان با موانع بی شماری مواجه بودیم و متاسفانه رفع کردن این موانع کاری نیست که تنها از عهده آموزش وپرورش بر بیاید، بلکه سیاست های کلان در این زمینه باید تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بچه های حاشیه شهر مشهد که از تحصیل بازمانده اند، به سه دسته تقسیم بندی می شوند، گفت: گروه اول بچه های ایرانی دارای اوراق هویت هستند که شناسنامه دارند و این افراد عمدتا به دلیل فقر مالی تحصیل نمی کنند یا ازدواج کودک در این جمعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس در حاشیه شهر به معنای کار کودک است

تعطیلی مدارس در حاشیه شهر به معنای کار کودک است