مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-13سياسي

ارسال کمک های مردم زنجان به خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک خیران و مردم نوع دوست این استان در قالب طرح «نذر آب 4» برای هم وطنان در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی ارسال شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک خیران و مردم نوع دوست این استان در قالب طرح نذر آب 4 برای هم وطنان در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی ارسال شد.

سید قاسم موسوی ظهر امروز (22 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کاهش آلام و رنج های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می رود، اظهار کرد: طرح نذر آب 4 با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده های متاثر از خشکسالی و ارتقای کیفیت زندگی آن ها در مناطق روستایی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان زنجان در راستای اجرای این طرح 5 میلیارد و 694 میلیون ریال کمک کرده اند، افزود: از محل کمک های مردم نوع دوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان دو دستگاه تصفیه آب آشامیدنی 5000 لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

این مسئول، تهیه 17 هزار بطری آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی 1000 لیتری، 4000 پک بهداشتی و 200 ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک های خیران استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردم زنجان به خراسان جنوبی

ارسال کمک های مردم زنجان به خراسان جنوبی