مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-13سياسي

اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است


جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح های پیشگیرانه اجازه فعالیت به سوداگران مرگ نخواهد داد گفت: همه دستگاه های متولی بایستی با جدیت پای کار آمده و در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

- ایسنا/ایلام جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح های پیشگیرانه اجازه فعالیت به سوداگران مرگ نخواهد داد گفت: همه دستگاه های متولی بایستی با جدیت پای کار آمده و در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

سرهنگ حسین نجفی در نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان اظهار کرد: متاسفانه دستان پلید دشمنان این نظام مقدس در خصوص توسعه و گسترش مصرف مواد مخدر و به انحراف کشاندن جوانان این مملکت همچنان در حال تکاپو است مبارزه با مواد مخدر یکی دغدغه های پلیس است.

وی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه را اعتیاد مواد مخدر دانست و افزود :جرائمی چون سرقت، نزاع و موضوعاتی از این قبیل ریشه و علت اصلی آنها به اعتیاد ختم می شود.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: امروزه مبارزه با مواد مخدر، بیش از آنکه ماموریتی در راستای وظایف نیروی انتظامی باشد، اقدامی استراتژیک در مقابل با ابزار نظام سلطه جهانی در انحطاط جوامع انسانی و همه در برابر آن مسئولیت دارند و بایستی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است

اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است