مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-13ورزشي

ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت ها اعزام می شوند


رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت ها که مهرماه در آتن یونان برگزار می شود، خبر داد.

- رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت ها که مهرماه در آتن یونان برگزار می شود، خبر داد.

جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها از 15 مهر در آتن یونان برگزار می شود که کاروان ایران با 113 نفر در قالب 70 ورزشکار در 6 رشته ورزشی فوتبال، شنا، والیبال ساحلی (در بخش مردان) و تنیس روی میز، دارت و دوومیدانی (زنان و مردان) در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

او گفت: این مسابقات قرار بود خرداد سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدت بیش از یکسال به تعویق افتاد و قرار است مهرماه امسال در یونان برگزار شود.

رمضی خاطرنشان کرد: در دومین دوره این رقابت ها که در فرانسه برگزار شد تیم ایران در اولین حضورش در جام جهانی شرکت ها در جایگاه سوم قرار گرفت، در این دوره با توجه به بیماری کرونا و تعطیلی اردوها و نداشتن برنامه مشخص برای آماده سازی تیم ها، کار سختی را پیش رو داریم، البته تلاش بر این است که در صورت امکان دوباره جایگاه سومی خود را تکرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت ها اعزام می شوند

ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت ها اعزام می شوند