مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-13اقتصادي

عقب ماندگی توسعه ای در پروژه های کتابخانه ای/ نامهربانی با مأمن یار مهربان


سرانه فضای کتابخانه ای در لرستان با استانداردها خیلی فاصله دارد و قطعا پایین است و اگر پروژه های در حال ساخت کتابخانه های استان افتتاح شود بخش قابل توجهی به این فضا اضافه می شود.

- خبرگزاری فارس لرستان- مرضیه شیرخان چگنی، امروزه که ابزارهای مدرن بشری سرانه مطالعه را کاهش داده باید از هر فرصتی برای ترویج کتابخوانی استفاده کنیم و در این راستا بهره برداری از فضا های مختلف برای راه اندازی کتابخانه ضرورت دارد.

کتاب میراث جاوید بشری و کتابخانه محل ذخیره‎ دانش هستند و به تعبیر دیگر می توان آن‎ها را مرکز فرهنگ خرد نامید، پس توسعه فضای کتابخانه ها در مناطق محروم و شهرستان ها بسیار مهم است و باید تمام ظرفیت های خود را برای بالا بردن سرانه مطالعاتی به کار بگیریم.

علی رغم پیشرفت های مختلف در عرصه های مختلف، هنوز کتاب و کتابخوانی جایگاه خودش را دارد و هیچ روشی نمی تواند مانند مطالعه در افزایش دانش و آگاهی قوی و مستحکم باشد پس با وجود توسعه انواع ابزارهای رسانه ای جایگزینی برای کتاب پیدا نشده در همین راستا ضروری است سرانه فضای فیزیکی کتابخانه ها حداقل تا استاندارد ها پیش رود.

  در داشتن فضای فیزیکی کتابخانه ها جا ماندیم مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در رابطه با وضعیت فضای کتابخانه های استان به فارس گفت: سرانه فضای کتابخانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی توسعه ای در پروژه های کتابخانه ای/ نامهربانی با مأمن یار مهربان

عقب ماندگی توسعه ای در پروژه های کتابخانه ای/ نامهربانی با مأمن یار مهربان