مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-13پزشكي

تزریق بیش از 12 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید


سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید گفت:با اختصاص یک سالن تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در سطح شهر خرم بید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی روستایی، - 12هزار و913دوز واکسن کرونا تزریق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان با محوریت پیشگیری از بیماری کووید 19 و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های مختلف شهرستان به عنوان یکی از نخستین اقدامات این شبکه یاد کرد.

وی همچنین از همکاری و همراهی یک گروه جهادی با مجموعه سلامت این شهرستان در مقابله با ، در مجموع دو هزار و 81 بیمار کووید 19 در خرم بید شناسایی شده و 694 بیمار نیز در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان بستری شده اند.

او اضافه کرد: همچنین با پیگیری ها و اقدامات مراقبتی همکاران مدافع سلامت خرم بید، بیش از یک هزار و 900 بیمار مبتلا به کووید 19 تاکنون در این شهرستان بهبود یافته و 50 نفر از شهروندان نیز قربانی این بیماری شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید با تاکید بر تلاش این مجموعه برای تسریع در اجرای واکسیناسیون به عنوان اولویت این مجموعه در ماه های گذشته افزود: تاکنون با اختصاص یک سالن تجمیعی برای واکسیناسیون در شهرستان خرم بید تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 12 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید

تزریق بیش از 12 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید