مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-13اقتصادي

بزرگترین خط تولید ضد عفونی کننده شرق کشور در سمنان افتتاح شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح بزرگترین خط تولید ضد عفونی کننده شرق کشور با حضور مسئولین استانی در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح بزرگترین خط تولید ضد عفونی کننده شرق کشور با حضور مسئولین استانی در سمنان خبر داد.

علی تشنه دل در جمع خبرنگاران گفت: پیش از ظهر امروز شرکت شیمی دارو کوثر تولید کننده انواع محصولات ضد عفونی کننده در شهرستان سمنان و بزرگترین تولید کننده ضد عفونی کننده شرق کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و تعدادی از مدیران اجرایی استانی افتتاح شد.

وی افزود: شرکت شیمی دارو کوثر در زیربنایی به مساحت حدود 1100 متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: برای راه اندازی این واحد تولیدی در حدود 59 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که ظرفیت تولید سالانه 15 میلیون عدد انواع ضد عفونی کننده بر پایه الکل را دارد.

تشنه دل اضافه کرد: در این واحد تولیدی دو نوع ضد عفونی کننده تولید می شود که یکی بر پایه آب با فرمولاسیون اختصاصی واحد است و دیگری بر پایه الکل می باشد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 20 نفر فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خط تولید ضد عفونی کننده شرق کشور در سمنان افتتاح شد

بزرگترین خط تولید ضد عفونی کننده شرق کشور در سمنان افتتاح شد